تجربه دستگاه شارژر انرژی شارژر برق مصرفی

تجربه: دستگاه شارژر انرژی شارژر برق مصرفی قبض برق

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی دولت دوازدهم فراجناحی است و متعلق به این تفکر یا آن تفکر نیست / واعظی

    رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت دوازدهم متعلق به جناح خاصی نیست، تاکید کرد: تلاش بر این بوده که هر دو دولت آقای روحانی فراجناحی باشد و شایستگان و هر کسی

    دولت دوازدهم فراجناحی است و متعلق به این تفکر یا آن تفکر نیست / واعظی

    واعظی: دولت دوازدهم فراجناحی است و متعلق به این تفکر یا آن تفکر نیست

    عبارات مهم : برنامه

    رئیس دفتر مدیر جمهور با بیان اینکه دولت دوازدهم متعلق به جناح خاصی نیست، تاکید کرد: تلاش بر این بوده که هر دو دولت آقای روحانی فراجناحی باشد و شایستگان و هر کسی که مشی اعتدالی دارد از هر تفکری در دولت حضور داشته باشد.

    به گزارش ایسنا، محمود واعظی در برنامه نگاه یک صداوسیما اظهار کرد: بحث هایی راجع به سهم خواهی از دولت مطرح شد که باید بگویم دولت یازدهم و دوازدهم که آقای روحانی تشکیل داد دولت جناحی متعلق به این حزب و آن گروه و این تفکر و آن تفکر نیست بلکه تلاش شده است فراجناحی باشد و شایستگان که مشی اعتدالی دارند از هر تفکری در آن حضور داشته باشند.

    دولت دوازدهم فراجناحی است و متعلق به این تفکر یا آن تفکر نیست / واعظی

    وی ادامه داد: این دولت نیامده که بگوید انقدر سهم به این طرف یا آن طرف می دهم و تلاش بر این است که همین روش در بدنه دولت و استان ها هم تسری پیدا کند و همه عاملان باید همین روش را جهت اداره کشور داشته باشند. شخص مدیر جمهور و همکارانش همواره تاکید کردند که این دولت همه مردم کشور عزیزمان ایران با هر تفکری است و به عنوان نمونه حقوق شهروندی این نیست که فقط آنکه به ما رای داده از آن برخوردار باشد. نه تنها آنها که به ما رای داده یا نداده اند بلکه آنهایی که به هر دلیلی رای نداده اند وظیفه دولت نگاه یکسان به حقوق همه آنهاست.

    واعظی با اشاره به صحبت های انتخاباتی و مصاحبه های مدیر جمهور یادآور شد: آقای روحانی همواره می گفتند دولت من جوان تر می شود. هنگامی که گفته می شود دولت فقط منظور آن کسانی که دور میز دولت می نشینند، نیست بلکه معاونین، مدیرکل ها، روسای شرکت ها و شرکت های دولتی هم دولت به حساب می آیند و بنای ما این است که کل دولت را جوان کنیم. در نخستین جلسه هیات دولت هم آقای مدیر جمهور اعلام کردند که از همه وزرا و معاونین می خواهم که تلاش کنند فرصتی به وجود بیاورند تا جوان ها بتوانند سمت های مدیریتی بگیرند. مثلاً اگر مدیر اداره هستند به آنها اعتماد کنند و مدیرکل شوند و اگر مدیرکل هستند به عنوان معاون گزینش شوند.

    رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت دوازدهم متعلق به جناح خاصی نیست، تاکید کرد: تلاش بر این بوده که هر دو دولت آقای روحانی فراجناحی باشد و شایستگان و هر کسی

    وی همچنین راجع به استفاده از زن ها عنوان کرد: آقای مدیر جمهور به استفاده از زن ها در سمت های مدیریتی تاکید داشتند و در دولت یازدهم اینگونه بود و ایشان تاکید دارند که در دولت دوازدهم با قوت بیشتری این کار صورت بگیرد و از وزرا و معاونین درخواست کردند که تلاش کنند در میان معاونانشان از زن ها استفاده کنند. در کابینه هم سه زن حضور دارند. دولت قطعاً جوان خواهد شد و خود آقای مدیر جمهور این کار را شروع کرده تا بگوید این کار مشکل نیست. اینکه جهت نخستین بار فردی که بعد از انقلاب متولد شده است به عنوان وزیر گزینش می شود یک علامت است و اگر موفق باشد به آیندگان می گوید که هنگامی که من یک دهه شصتی را آوردم شما می توانید تعدادش را زیاد کنید.

    رئیس دفتر مدیر جمهور با بیان اینکه اعضای کابینه براساس سه اصل مهم گزینش شده است اند، خاطرنشان کرد: انسجام در تفکر و اندیشه و داشتن مشی اعتدالی و یک چارچوب اعتقادی، هماهنگی در عمل و خدمت و کارآمدی سه مهم هستند که در گزینش کابینه به آنها تکیه شد. البته اعتقاد به منویات مقام معظم رهبری، اعتقاد به قانون اساسی و خدمت به مردم هم جزء مبانی مهم است که کسی که به این سطح می آید باید به آنها اعتقاد داشته باشند. همانطور که آقای روحانی گفت می توانستیم ۱۸ تک ستاره در هر حوزه پیدا کنیم ولی آن انسجام و هماهنگی خیلی مهم بود.

    وی راجع به نقاط قوت دولت دوازدهم بیان کرد: مجموعه کابینه ۱۸ وزیر و تعدادی معاون هستند که تلاش شده است قوت های کابینه یازدهم وجود داشته باشد و ضعف ها به قوت تبدیل شود. به همین علت کابینه دوازدهم قوت و هماهنگی اش زیاد هست. مدیر جمهور هم هر کدام از مردها را گزینش کرد نسبت به آنها آشنایی داشت. در دولت قبل ممکن بود بعضی همکاران ارتباط نزدیک و بعضی ارتباط دورتری داشته باشند ولی در دولت دوازدهم مدیر جمهور با هر کدام از همکاران ارتباط نزدیک کاری داشته که یکی از مزیت هاست.

    دولت دوازدهم فراجناحی است و متعلق به این تفکر یا آن تفکر نیست / واعظی

    واعظی افزود: در دولت دوازدهم سیاست ها و خط مشی ها و نوع مدیریت مدیر جمهور جهت اعضا روشن است و جهت مدیر جمهور هم توانایی ها، نقاط قوت و ظرفیت ها روشن هست. از طرفی با هرکدام از اعضا راجع به کار مشخصشان قبلا صحبت و در حکمشان ماموریت ها ابلاغ شده است و در دولت دوازدهم به صورت روشن همه اعضا می دانند اولویت ها چیست و چگونه باید فعالیت انجام شود.

    واعظی در پاسخ به این پرسش که چه شد از وزارت ارتباط به دفتر مدیر جمهور رفت، گفت: این مدیر جمهور است که باید تشخیص دهد چه کسانی می توانند در رسیدن به اهدافی که در انتخابات به مردم وعده داده کمک کنند. آقای روحانی ساختاری را جهت دور دوم تنظیم کرده و با توجه به چارچوبی که ایشان تشخیص داد بهتر دید که من اگر در این مسوولیت باشم می توان از وزارت ارتباطات موثرتر باشم. نشانه ما این است که زیاد بتوانیم به مردم خدمت و برنامه های وعده داده شده است را محقق کنیم. ممکن است من با توجه به پیشینه سی وچند ساله ای که داشتم زیاد از وزارت ارتباطات بتوانم در این مسوولیت موثر باشم.

    رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت دوازدهم متعلق به جناح خاصی نیست، تاکید کرد: تلاش بر این بوده که هر دو دولت آقای روحانی فراجناحی باشد و شایستگان و هر کسی

    وزیر پیشین ارتباطات همچنین راجع به وزیر تازه و جوان این وزارتخانه اظهار کرد: آقای دکتر جهرمی معاون وزارتخانه بوده و حالا وزیر شده است هست. من در این ۳۸ سال هر جا که مسوول بوده ام تیمی کار کرده ام و اعتقادی به انفرادی کار کردن مسوولان ندارم و همه جا یک مجموعه هماهنگ ایجاد و تقسیم کار کرده ام که در وزارت ارتباطات هم همین اتفاق افتاد و اگر خدمتی شده است محصول کار جمعی از مدیران از جمله بخش شخصی بوده است.

    وی اضافه کرد: باید از بخش شخصی تقدیر کنم که اعتماد کردند. چهار سال پیش از بخش شخصی خواستم که بیایند و با حمایت و اعتماد دولت سرمایه گذاری کنند و قول دادم هر جا وارد شوند دولت تصدی گری نمی کند. خوشحالم که اعتماد به وجود آمد و کار هماهنگی ایجاد شد. آنقدری هم که برنامه های آقای جهرمی را خواندم و صحبت های ایشان را شنیدم بنای او این است همین مشی را ادامه دهد و به همکاران وزارت ارتباطات و بخش شخصی این اطمینان را می دهد که در چهار سال دوم با اوضاع بهتری کار پیش می رود.

    دولت دوازدهم فراجناحی است و متعلق به این تفکر یا آن تفکر نیست / واعظی

    سرپرست نهاد ریاست جمهوری در پاسخ به این پرسش که مدیر دفتر مدیر جمهور چقدر به مدیر جمهور نزدیک است و تفاوت ارتباطش با دیگران چیست، عنوان کرد: فکر می کنم همه همکاران کابینه به مدیر جمهور نزدیک هستند و با توجه به شاخصه های آقای روحانی که در کار دارد مثل اهمیت به نظرات کارشناسی همکاران و مشورت با سایرین که اجازه می دهد موافقان و موافقان نظر بدهند و نظر اکثریت جمع بندی می شود همه نزدیکان مدیر جمهور به حساب می آیند ولی به هر حال مدیر دفتر ماموریت هایی دارد که ممکن است متفاوت باشد.

    وی اضافه کرد: بر مبنای تصمیماتی که مدیر جمهور می گیرد و به موضوعاتی که به ریاست جمهوری می آید و شرایط داخلی و خارجی و حساسیت هایی که وجود دارد در بعضی موارد این کار حساس تر هست. تلاش ما این است که به نوعی ارتباط نزدیکی بین مدیر جمهور با دستگاه های مختلف، احزاب، گروه ها، نهادها و مردم داشته باشیم. تلاش من این است از تجربیات دولت یازدهم استفاده کنم و بازتر برخورد کنیم و نظرات مردم شنیده شود چون اگر نظرات مردم را مرتباً دریافت نکنیم قطعا نمی توانیم تصمیمات خوبی بگیریم. تلاش ما این است که ارتباطات با مردم، نهادها، قوای سه گانه، مراجع و بخش های تاثیرگذار کشور خیلی نزدیک تر و هماهنگ تر باشد.

    واعظی با اشاره به ضرورت هماهنگی دستگاه های متفاوت تاکید کرد: طبیعی است هنگامی که همه دستگاه ها فعالیت می کنند در جاهایی هم پوشانی به وجود می آید که اگر سریعاً به آن پرداخته نشود و به جمع بندی مشخصی نرسیم ممکن است اختلاف نظرهایی ایجاد شود که مدیر جمهور باید وارد شود و یک نظر را گزینش کند. دفتر مدیر جمهور به نوعی باید چشم و گوش مدیر جمهور باشد که بتواند قبل از اینکه اختلاف سلیقه ای در موضوعی خود را نشان دهد از ابتدا هماهنگی را ایجاد کند.

    رئیس دفتر مدیر جمهور همچنین بیان کرد: وزارتخانه ها در بسیاری از امور نیاز به نظر مدیر جمهور دارند که باید سریعاً ارتباط برقرار شود. در مجموع مساله هماهنگی در کابینه از شاخصه هایی بود که جهت مدیر جمهور در وقت مشورت جهت گزینش اعضای کابینه بسیار مهم بود. این یکی از مسائلی است که در موضوعاتی با آقای جهانگیری به عنوان معاون اول مدیر جمهور مربوط می شود. در کل این هماهنگی ها نزدیک بوده و در این دوره هم نزدیک خواهد بود و با توجه به هماهنگی و نزدیکی بین من و آقای جهانگیری کارها سریع تر هم انجام می شود.

    وی در ادامه راجع به چینش اعضای کابینه دوازدهم خاطرنشان کرد: راجع به چینش من خودم شاهد بودم که آقای مدیر جمهور مشورت های زیادی کرد و شخصیت های مختلفی که نظر و افرادی که تجربه این کار را داشتند و فراکسیون های مجلس و کمیسیون ها با مدیر جمهور مشورت کردند و پیشنهادهای مختلفی هم فرستاده شد که در نهایت جمع بندی صورت گرفت.

    واعظی با تقدیر از نمایندگان مجلس، هیات رئیسه و بخصوص مدیر مجلس در بحث رای اعتماد به وزرا اظهار کرد: انصافاً به صورت واقعی همه ابعاد کار در کمیسیون ها و فراکسیون های سه گانه بررسی شد و همه توانستند با کاندیداها بنشینند و بحث کنند. به هر حال مجلس آزاد است و دموکراسی وجود دارد که ما هم اعتقاد داریم دولت باید به نظر مردم از طریق نمایندگان احترام بگذارد که این اتفاق هم افتاد و تقدیر می کنیم. وظیفه خودمان می دانیم با قوه مقننه، قوه قضاییه و همه نهادها این تعامل وجود داشته باشد چون بدون تعامل نمی توانیم پرسشها را حل کنیم و حل پرسشها در گرو آرامش و صمیمیت است.

    رئیس دفتر مدیر جمهور همچنین راجع به اولویت های دوازده گانه دولت دوازدهم یادآور شد: ضمن اینکه دولت بنا دارد به همه عرصه ها توجه خاص کند جهت ما پرسشها اجتماعی، آسیب های اجتماعی، سیاست خارجی و ایجاد بازارهای صادراتی، پرسشها فرهنگی و باورهای دینی مردم، پرسشها سیاست داخلی و امنیت کشور از اولویت ها به حساب می آید که جهت آنها برنامه داریم ولی بین همه اینها از مباحث مهم مساله اقتصاد است که اولویت بیشتری داریم و جهت معیشت مردم و کارآفرین که شعار امسال هم است تلاش زیادی می کنیم و تلاش داریم امسال اشتغال را زیاد کردن دهیم.

    وی با بیان اینکه از اشتغالزایی سال گذشته رضایت وجود دارد، افزود: پارسال بالای ۶۰۰ هزار شغل ایجاد شد و تلاش می کنیم امسال و سال بعد این رقم ۱۰ تا ۱۲ درصد زیاد کردن پیدا کند. جهت ایجاد شغل باید سرمایه گذاری صورت گیرد که بخش داخلی و بخشی جذب سرمایه خارجی هست. عنوان معیشت مردم اشتغال و رونق اقتصادی از اولویت های مهم دولت دوازدهم به حساب می آید.

    واعظی در ادامه به دیدار اعضای هیات دولت با رهبر انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: در این جلسه بسیار خوب و بافایده که خدمت مقام معظم رهبری بودیم مدیر جمهور به این عنوان اشاره کرد که جهت رسیدن به رقم ۹۰۰ هزار شغل که در برنامه ششم تنظیم شده است باید بتوانیم ۷۷۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری کنیم که جهت این کار باید اعتماد سرمایه گذاران داخلی و خارجی را به دست بیاوریم. همه این کار به وسیله دولت نمی تواند صورت گیرد. ما براساس بودجه و ظرفیت ها می توانیم تعهد بدهیم همان ۶۲۰ تا ۶۳۰ هزار شغل که بوده ۱۰ تا ۱۲ درصد با توجه به شرایط فعلی زیاد کردن پیدا کند.

    سرپرست نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: تلاش می کنیم که سرمایه گذاری خارجی وارد کشور شود. به طور مثال در همین قرارداد اخیر نفتی رقم خوبی سرمایه گذاری شد و یا این قرارداد ۸ میلیارد دلاری با کره که خط اعتباری جدیدی به وجود می آورد. از طرفی با بعضی اروپایی ها در حال مذاکره هستیم که از خط اعتباری و فاینانس استفاده شود. امیدواریم که با این انسجام و آرامش و امنیت و نوع سیاست خارجی مان نگاه هایی که زیاد به کشور عزیزمان ایران می چرخد را جذب کنیم.

    وی همچنین تاکید کرد: اگر این سرمایه گذاری ها زیاد کردن پیدا کند قطعا می توانیم به رشد ۸ درصدی که سند چشم انداز مشخص کرده برسیم. در سال ۹۵ کار بسیار بزرگی انجام شد و ما از این رقم بالاتر رفتیم که امیدواریم بتوانیم مقدمات را فراهم کنیم تا در آخر این چهار سال به رشد هشت درصدی ثابت برسیم. الان تا جاهایی حتی به رشد ۱۱ درصد هم رسیدیم و باید خیلی تلاش کنیم که به عنوان نمونه در سال آینده به شش درصد، سال بعدش به هفت درصد و تا سال ۱۴۰۰ به رشد هشت درصد برسیم.

    واعظی همچنین راجع به پیوست هایی که در حکم وزرای تازه وجود دارد، گفت: مدیر جمهور در دوران انتخابات یک کتاب برنامه ارائه داد و از طرفی در صحبت ها، مناظره ها و مصاحبه های خود وعده هایی را به مردم داد. ما بنا نداریم قول و قراری با مردم بگذاریم ولی افرادی وارد کابینه شوند که براساس سلیقه خودشان واکنش‌ها کنند. هنگامی که همکاران آمدند نخستین کاری که کردیم آن کتاب برنامه و صحبت های مدیر جمهور را جهت بخش های متفاوت ارسال کردیم و به آنها گفتیم که برنامه هایتان را بر این اساس تنظیم کنید.

    وی ادامه داد: با توجه به مباحثی که در مجلس گذشت و بازخوردهای نظرات مردم و نظرات مدیر جمهور همه اینها جمع شد و از هر وزارتخانه و دستگاهی انتظاراتی به وجود آمد که اینها فهرست شده است و به عنوان پیوست حکم جهت مسوولین ارسال می شود و مکلف می شوند هر سه ماه یک بار گزارش دهند و گروهی هم در ریاست جمهوری اینها را بررسی می کنند. برنامه این است که دولت هدفمند باشد و بدانیم در هر زمینه می خواهیم از کجا به کجا برسیم. ارزیابی و نظارت از وظایف مهم دولت دوازدهم به حساب می آید.

    رئیس دفتر مدیر جمهور همچنین راجع به مردمی کردن اقتصاد بر مبنای اقتصاد مقاومتی و اصل ۴۴ و برنامه های دولت در این زمینه اظهار کرد: اعتقاد دولت بر این است تا جایی که امکان دارد باید تصدی گری را کم کنیم و این یکی از بندهای جدی اقتصاد مقاومتی است که امور اقتصادی در اختیار مردم قرار گیرد و دولت نقش سیاست گذاری، نظارت، هدایت و حمایت داشته باشد. اگر دولت بخواهد همزمان با بخش شخصی تصدی گری کند قطعا بخش شخصی شکست می خورد.

    وی اضافه کرد: براساس اصل ۴۴ باید واگذاری صورت گیرد. در گذشته واگذاری هایی شده است که از نظر ما درست نبوده هست. قرار بوده شرکتی را کاملا به بخش شخصی بدهیم ولی از وزارتخانه ای گرفتیم ولی به جایی داده ایم که درست است دولت نیست ولی شبه دولتی به حساب می آید که ما این کار را شخصی سازی نمی دانیم. هنگامی که قرار است شخصی سازی صورت گیرد باید کاملا در اختیار مردم و بخش شخصی قرار گیرد.

    واعظی همچنین تصریح کرد: نهادها و ارگان هایی که تصدی گری می کنند رقیب مردم و بخش شخصی هستند. در جلسه با مقام معظم رهبری هم ایشان روی این عنوان تاکید کردند که اگر قرار است شخصی سازی صورت گیرد واقعا براساس اصل ۴۴ باید انجام شود. در جلسه اخیر دولت مدیر جمهور بر این عنوان تاکید کرد و از وزیر اقتصاد خواست تا آقای کرباسیان طرح خود را در این زمینه بیاورد که او هم گفت کمیته ای را جهت این کار تشکیل داده ایم که به صورت جدی در حال کار کردن هستند. امیدوارم در برنامه صد روزه ای که مدیر جمهور ارائه می دهد یکی از مباحث همین باشد.

    سرپرست نهاد ریاست جمهوری در بخش دیگری از صحبت های خود راجع به برجام، بدعهدی های آمریکا و آینده برجام با توجه به این اتفاقات گفت: برجام جهت ما یک نشانه نیست بلکه یک بستر هست. من با توجه به سابقه ۳۰ ساله ام در سیاست خارجی می دانم که آقای ظریف و همکارانش چه کار بزرگی انجام دادند. البته اگر حمایت ها و هدایت های مقام معظم رهبری، مدیریت لحظه ای آقای روحانی و حمایت مردم نبود قطعا این موفقیت بزرگ به وجود نمی آمد. باید بدانیم که این یک توفیق ملی است.

    وی افزود: آمریکایی ها قبلا زیاد سیاسی بودند و حرف هایشان را می پیچاندند ولی این آقای ترامپ کمتر سیاستمدار است و به عنوان یک بازرگان صریح تر حرف می زند و بارها گفته در این توافق کلاه سر ما رفته و اگر من بودم امضا نمی کردم. در هر صورت ما باید از آنچه به دست آورده ایم صیانت کنیم و از این بستر حداکثر استفاده را ببریم. این یک توافق دوجانبه نیست بلکه یک پیمان چندجانبه بین المللی است که در شرکت ملل ثبت و براساس قطعنامه ۲۲۳۱ نهادینه شده است هست. در اینکه آمریکایی ها بدعهدی می کنند تردیدی نیست ولی اینگونه نیست که همه برجام آمریکا باشد. آمریکایی ها هر چه علیه برجام صحبت می کنند هم در داخل آمریکا و مشخصاً میان دموکرات ها و هم بین دیگر کشورها خودشان را منزوی می کنند.

    واعظی با بیان اینکه خود آمریکایی ها هم مانده اند با برجام چگونه برخورد کنند، یادآور شد: ابتدا که آقای ترامپ آمد خیلی تند بود ولی هر چه می گذرد در حال فاصله گرفتن با گذشته اش هست. فکر می کنم باید نشان داده شود که کشور عزیزمان ایران به آنچه امضا می کند تا زمانی که دیگران متعهد هستند، وفادار است و باید در این قصه نشان دهد آمریکا یا از طریق عهدشکنی و سنگ اندازی می خواهد توافقاتش را بر هم بزند یا اگر نمی تواند از آن بیرون می رود که در این صورت برابر اروپا، چین و روسیه قرار می گیرد. به هر حال ما با آمریکا رابطه دوجانبه نداریم ولی با اروپا و سایر کشورها داریم و همه باید از برجام صیانت کنیم.

    رئیس دفتر مدیر جمهور در ادامه تاکید کرد: ما در این زمینه نگرانی نداریم و اینکه آمریکا بدعهدی کرده یا خواهد کرد، شاید طبیعی باشد. کارهای آقای ترامپ اصول و چارچوبی ندارد ولی فکر نمی کنم اینگونه که می گویند مخالفند، عمل کند. دیدیم سفیرشان هم که به وین رفت ابتدا حرفی زد و بعد گفت برجام را که بررسی کردم و با مدیر آژانس حرف زدم به بسیاری از سوالات ما جواب داده شد. به هر حال او هم یک حرفی می زند و چیزی گفته است ولی اعتقاد دارم اروپایی ها به صورت جدی پای برجام می ایستند و بنای آنها این است که این یک کار بین المللی بوده. اگر آمریکا هم یک دولت منطقی بود باید احترام می گذاشت که دولت قبلی اش یک توافق بین المللی کرده هست. در هر صورت اروپایی ها نشان دادند با وجود همه فشار آمریکایی ها روی برجام می ایستند.

    وی همچنین راجع به بازرسی از مراکز نظامی کشور عزیزمان ایران و پاسخ جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در این زمینه تصریح کرد: همکاری ما آژانس و برجام براق هست. ما بارها حتی قبل از برجام که چارچوب همکاری روشن نبود همواره اعلام کرده بودیم آنچه با امنیت ملی ما مغایر باشد را اجازه نمی دهیم، انجام شود. الان هم همان سیاست هست. این گونه نیست که آمریکایی ها خودشان تصمیم بگیرند و اعلام کنند که باید انجام شود. براساس سازوکارها ما هیچ نگرانی ای نداریم و آنچه مربوط به امنیت و پرسشها نظامی ما باشد چه در گذشته و چه در حال اجازه دخالت به کسی نمی دهیم که به اسم برجام یا هر چیز دیگری وارد این حوزه شوند.

    واعظی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اصلاحات صورت گرفته در دولت بیان کرد: بنای ما در دولت این بود که در بخش های متفاوت اصلاحاتی انجام شود. از جمله سازوکاری راجع به اشتغال که منجر به توسعه اشتغال می شود یا اصلاح نظام بانکی که اگر این تحول صورت گیرد از نظر بخش شخصی و رونق اقتصادی، رونق به وجود می آید. نظام بودجه ریزی هم باید اصلاح شود که در جلسه اخیر هیات دولت بحثی در این زمینه داشتیم و مدیر جمهور شرکت برنامه و بودجه را مامور کرد که به صورت جدی کار کنند تا بودجه ای که جهت سال ۹۷ می خواهیم به مجلس تقدیم کنیم کاملا متفاوت باشد.

    وی افزود: توسعه اقتصاد انرژی، توسعه حمل ونقل به خاص ریلی، کشاورزی پایدار، توسعه صادرات غیرنفتی، جذب سرمایه گذاری خارجی، بهسازی مدارس و دانشگاه ها از آموزش محور به مهارت محور، بهسازی فضای مجازی، اصلاح مدیریت آب، مقابله با فرسایش خاک و آلودگی هوا، حفاظت از جنگل ها، مراتع و محیط زیست، بهداشت سلامت، اصلاح سطح پوشش و ارائه خدمات بیمه ها، آسیب های اجتماعی و اصلاح صندوق های بازنشستگی از جمله محورهایی است که در دولت دوازدهم تاکید داریم باید در آن اصلاحات صورت گیرد.

    واعظی همچنین راجع به معاونت اقتصادی مدیر جمهور گفت: مدیر جمهور در این دوره یک دستیار خاص و یک معاون اقتصادی تعیین کردند که این به معنای بزرگ شدن دولت یا ساختار تازه نیست بلکه نشان می دهد در دولت دوازدهم اولویت با پرسشها اقتصادی هست. به هر حال پرسشها متفاوت اقتصادی در جاهایی باید پیگیری و پیگیری شود و اینها ابزاری است که بتوانند به صورت جدی آن را دنبال کنند. در دولت یازدهم مدیر جمهور خودش ستاد اقتصادی تشکیل داد که این ادامه پیدا می کند و با این کار می خواهد به مردم و کارآفرینان نشان دهد که اولویت دولت اقتصاد بر مبنای سیاست های اقتصادی مقاومتی است.

    رئیس دفتر مدیر جمهور در آخر اظهار کرد: امیدوارم با کمک مردم و با حمایت ها و هدایت های مقام معظم رهبری که همواره در دولت های گذشته وجود داشته و در این دولت هم همین گونه است ما بتوانیم جهت مردمی که هر چقدر هم جهت آنها کار کنیم کم هست، خدمتگذار خوبی باشیم.

    واژه های کلیدی: برنامه | اعضای کابینه | ریاست جمهوری | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار