تجربه دستگاه شارژر انرژی شارژر برق مصرفی

تجربه: دستگاه شارژر انرژی شارژر برق مصرفی قبض برق

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار بین الملل خشم مسیحیان خاورمیانه علیه تصمیم ترامپ در مورد قدس / واشنگتن پست

    واشنگتن پست امروز (پنجشنبه) گزارش کرد: اکثر قریب به اتفاق مسیحیان خاورمیانه فریاد خشمگینانه خود را به تصمیم ‘ترامپ’ در مورد ‘بیت المقدس’ بلند کرده اند، ولی در آ

    خشم مسیحیان خاورمیانه علیه تصمیم ترامپ در مورد قدس / واشنگتن پست

    واشنگتن پست: خشم مسیحیان خاورمیانه علیه تصمیم ترامپ در مورد قدس

    عبارات مهم : آمریکا

    واشنگتن پست امروز (پنجشنبه) گزارش کرد: اکثر قریب به اتفاق مسیحیان خاورمیانه فریاد خشمگینانه خود را به تصمیم ‘ترامپ’ در مورد ‘بیت المقدس’ بلند کرده اند، ولی در آمریکا مسیحیان پروتستان از این اقدام ترامپ تمجید کرده اند.

    در این گزارش به قلم ‘ لاودی موریس’ آمده هست، تصمیم «دونالد ترامپ» مدیر جمهوری امریکا در مورد به رسمیت شناختن قدس به پایتختی رژیم صهیونیستی و انتقال سفارتخانه آمریکا از ‘ تل آویو’ به قدس، خشم مسیحیان را در سراسر خاورمیانه برانگیخته است.

    خشم مسیحیان خاورمیانه علیه تصمیم ترامپ در مورد قدس / واشنگتن پست

    ‘مایک پنس’ معاون اول مدیر جمهوری آمریکا قرار است هفته آینده عازم منطقه شود و به وضع مسیحیان منطقه که مورد آزار و اذیت قرار می گیرند پیگیری کند. ولی در پی اعلان تصمیم هفته گذشته مدیر جمهوری آمریکا، شرایطی که بر منطقه حاکم هست؛ از همین الآن مشخص است که او در این سفر مورد بی توجهی قرار خواهد گرفت و از نزدیک شاهد خواهد بود که تصمیم ترامپ چه بازخورد بدی در سطح منطقه داشته است.

    به غیر از مسلمانان؛ اکثر رهبران مسیحیان در سطح منطقه علیه تصمیم ترامپ موضع گرفته اند.

    واشنگتن پست امروز (پنجشنبه) گزارش کرد: اکثر قریب به اتفاق مسیحیان خاورمیانه فریاد خشمگینانه خود را به تصمیم ‘ترامپ’ در مورد ‘بیت المقدس’ بلند کرده اند، ولی در آ

    در مصر؛ پاپ کلیسای مسیحی که رهبری بزرگ ترین جمعیت مسیحیان در خاورمیانه را عهده دار است خواستار لغو برنامه سفر پنس به قاهره شده است است.

    در عراق هم کلیسای مسیحیان ‘ کلدانی ‘ در این هفته هشدار داد که اقدام کاخ سفید در مورد ‘قدس’ دوری تازه از خشونت و افراط گرایی را در منطقه به راه خواهد انداخت و از ترامپ خواست که به قطعنامه های سازما ملل در مورد بیت المقدس احترام بگذارد.

    در شهر ‘بیت لحم’ واقع در کرانه باختری هم که 12 درصد جمعیتش را مسیحیان تشکیل می دهند و یکی از مقاصد سفر پنس به منطقه هست، رهبران مسیحیان شهر هفته گذشته به نشانه اعتراض به اعلان کاخ سفید؛ چراغهای روشن ‘درخت کریسمس’ را خاموش کردند.

    در روز یکشنبه هم جمعی از مردم شهر در اعتراض به این اقدام کاخ سفید در ‘کلیسای مقدس’ بیت لحم که گفته می شود زادگاه حضرت ‘عیسی (ع) بوده هست، تحصن کردند.

    خشم مسیحیان خاورمیانه علیه تصمیم ترامپ در مورد قدس / واشنگتن پست

    اما علی رغم مسیحیان خاورمیانه که بشدت از تصمیم ترامپ در مورد قدس خشمگین شده است اند؛ در آمریکا مسیحیان پروتستان مدافع این تصمیم هستند.

    مسیحیان پروتستان آمریکا در انتخابات سال گذشته به ترامپ رای دادند. این مسیحیان معتقدند که در کتاب مقدس ‘انجیل’ بر حق یهودیان در مورد بیت المقدس تصریح شده است است و در این کتاب مقدس حتی آمده است که یهودیان ساکن بیت المقدس در ‘روز قیامت’ طلایه داران بهشت اند.

    واشنگتن پست امروز (پنجشنبه) گزارش کرد: اکثر قریب به اتفاق مسیحیان خاورمیانه فریاد خشمگینانه خود را به تصمیم ‘ترامپ’ در مورد ‘بیت المقدس’ بلند کرده اند، ولی در آ

    بر این اساس ؛ مشخص می شود که نیروی لابی کننده پشت سر تصمیم گیری ترامپ در مورد قدس؛ مسیحیان آمریکا بوده اند.

    مسیحیان فلسطین به طرفداری مسیحیان پروتستان از اسرائیل اعتراض دارند و می گویند که پروتستانها با این گرایش در واقع حقوق مسیحیانی که ساکن زادگاه پیامبر خود هستند را نادیده می گیرند.

    خشم مسیحیان خاورمیانه علیه تصمیم ترامپ در مورد قدس / واشنگتن پست

    مسیحیان فلسطین معتقدند که ‘بیت لحم ‘ زادگاه حضرت عیسی مسیح (ع) است و ‘انجیل’ در فلسطین نازل شده است است نه در ‘کمربند کتاب مقدس’ .

    ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا 80 درصد رای پروتستانها را بدست آورد که بالاترین سطح حمایت این گروه مذهبی از کاندیداهای جمهوریخواه ریاست جمهوری آمریکا بوده است.

    تیم انتخاباتی ترامپ با توجه به اهمیت رای پروتستانها ؛ پنس را که در آن هنگام فرماندار ایالت ‘ایندیانا’ بود به عنوان رفیق انتخاباتی اش معین کرد. پنس کاتولیک مذهب است ولی کمک شایان توجهی به شور انتخاباتی و جلب رای پروتستانها به نفع ترامپ کرد.

    پاپ ‘فرانسیس’ رهبر کاتولیک های دنیا هم پیش از اعلام رسمی ترامپ در مورد قدس به او در این مورد هشدار داده بود. اسقف اعظم کلیسای ‘کانتربری’ که رهبری مسیحیان انگلیس را برعهده دارد و رهبر ‘آنگلیکن’ (کلیسای انگلیس) در سطح دنیا است ، همچنین روحانیون عالیقدر چندین کلیسا در بیت المقدس و کلیسای ‘ قبطی’ مصر هم تصمیم گیری ترامپ را محکوم کرده و آن را بی حرمتی به احساسات میلیون ها عرب دانسته اند.

    ‘محمود عباس’ مدیر تشکیلات خودگردان فلسطین هم برنامه دیدارش با معاون اول مدیر جمهور آمریکا را لغو کرده است.

    با این حساب معلوم نیست آیا پنس همچنان برنامه سفرش به بیت لحم را انجام خواهد داد یا نه. پنس در این سفر قرار است از بیت المقدس و کرانه باختری هم دیدار و سفری نیز به مصر داشته باشد.

    کاخ سفید بارها اعلام کرده است که قصد دارد سیاست های حمایتی بیشتری از مسیحیان خاورمیانه را به اجرا گذارد. مسیحیان کمتر از 2 درصد از جمعیت فلسطینیان را در کرانه باختری؛ بیت المقدس و ‘غزه’ تشکیل می دهند . مسیحیان جمعیت چندان قابل توجهی در این نواحی ندارند ولی صاحب نفوذند. اغلب آنان ارتدکس یونانی هستند منتها در میانشان مسیحیان کاتولیک ؛ لوتری و آنگلیکن هم دیده می شوند. تعداد پروتستانها در این جمعیت چندان قابل توجه نیست.

    مایک پنس از موافقان انتقال سفارتخانه آمریکا از تل آویو به قدس است و یک هفته قبل از اعلام تصمیم ترامپ ؛ در یک صحبت از این تصمیم مدیر جمهوری آمریکا خبر داده بود. او در ماه اکتبر در یک خبر ویدیویی به جمهوریخواهان در اسرائیل، قدس را ‘ پایتخت ابدی و بی قید و شرط قوم یهود’ خوانده بود.

    قدس شهری است که چندین باب از اماکن مقدس پیروان سه دین یهودیت، مسیحیت و اسلام در آن قرار دارد. ولی ‘بنیامین نتانیاهو’ نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفته است که تنها کسانی حق دسترسی به این اماکن را دارند که حاکمیت این رژیم بر قدس را قبول داشته باشند.

    در طول جنگهای اعراب و اسرائیل در سال 1948 یهودیان از ‘شهر کهن بیت المقدس ‘ بیرون رانده شدند و تمام عبادتگاههای یهودیان در این شهر تخریب و ویران شد. در همان جنگ بسیاری از مسیحیان فلسطینی از شهر فرار کردند. همچنین مسیحیان ساکن نواحی در کنترل اسرائیل هم از شهر اخراج شدند و همانند سایر آوارگان فلسطینی آنها هم حق بازگشت به قدس را ندارند.

    در مورد تصمیم ترامپ؛ نتانیاهو اعلام کرده است که اوضاع اماکن مقدس شهر قدس دستخوش هیچ تغییری نخواهد شد و پیروان همه ادیان اعم از یهودی و مسیحی و مسلمان حق عبادت در این اماکن را دارند.

    واژه های کلیدی: آمریکا | خاورمیانه | دونالد ترامپ | ریاست جمهوری | انتخابات ریاست جمهوری | اخبار بین الملل


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار