تجربه دستگاه شارژر انرژی شارژر برق مصرفی

تجربه: دستگاه شارژر انرژی شارژر برق مصرفی قبض برق

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاست خارجی می‌خواهیم فروش نفت کشور عزیزمان ایران را نشانه قرار دهیم/ از تمام کشورها می‌خو

    رئیس‌جمهور آمریکا در صحبت خود در نشست مجمع عمومی شرکت ملل در جهت سیاست‌های خصمانه کاخ سفید اظهار کرد: من از تمام کشورها می‌خواهم که کشور عزیزمان ایران را منزوی

    می‌خواهیم فروش نفت کشور عزیزمان ایران را نشانه قرار دهیم/ از تمام کشورها می‌خو

    ترامپ: می خواهیم فروش نفت کشور عزیزمان ایران را نشانه قرار دهیم/ از تمام کشورها می خواهیم که کشور عزیزمان ایران را منزوی کنند

    عبارات مهم : ایران

    رئیس جمهور آمریکا در صحبت خود در نشست مجمع عمومی شرکت ملل در جهت سیاست های خصمانه کاخ سفید اظهار کرد: من از تمام کشورها می خواهم که کشور عزیزمان ایران را منزوی کنند.

    به گزارش ایسنا به نقل از اسکای نیوز، دونالد ترامپ، مدیر جمهوری آمریکا به عنوان یکی از نخستین سخنرانان مجمع عمومی، پشت تریبون قرار گرفته و سخنان خود را شروع کرده است.

    می‌خواهیم فروش نفت کشور عزیزمان ایران را نشانه قرار دهیم/ از تمام کشورها می‌خو

    وی پیش از ورود به سالن مجمع عمومی و در جمع خبرنگاران گفت: می خواهیم روابط خیلی خوبی با کشور عزیزمان ایران داشته باشیم ولی این محقق نشده هست. آنها باید شیوه خود را عوض کردن دهند. تا ایرانی ها شیوه خود را عوض کردن ندهند هیچ دیداری با آنها رخ نخواهد داد. آنها راهی جز عوض کردن رویکرد خود ندارند.

    رئیس جمهوری آمریکا در شروع سخنانش عملکرد خود را در یک سال بهتر از عملکرد تمام روسای جمهوری آمریکا دانست که این سخنان با خنده و تشویق حضار مواجه شد.

    رئیس‌جمهور آمریکا در صحبت خود در نشست مجمع عمومی شرکت ملل در جهت سیاست‌های خصمانه کاخ سفید اظهار کرد: من از تمام کشورها می‌خواهم که کشور عزیزمان ایران را منزوی

    ترامپ گفت: یک سال پیش که در این سالن در برابر شما ایستادم از خطرات بزرگی که دنیا را ترساندن می کند جهت شما سخن گفتم و اینکه چگونه می توان بر آنها فائق آمد. امروز که یک سال از عمر دولت من می گذرد اوضاع به مراتب بهتر شده است هست. می توانم بگویم دولت من در این یک سال به اندازه تمام دولت های آمریکا کار کرده هست. اقتصاد ایالات متحده در شرایط کاملا بهتری قرار دارد، بورس ما با رشد قابل توجهی مواجه بوده، بیکاری بسیار کم شده است و میلیون ها وقت شغلی تازه ایجاد کرده ایم. کم کردن مالیات، ساخت دیوار جهت ممانعت از ورود پناهجویان به آمریکا نیز از دیگر کارهای موفق ما بوده هست.

    وی ادامه داد: در این یک سال ما بودجه نظامی کشور را به شکل چشمگیری زیاد کردن دادیم که جهت سال آتی نیز چنین است و این به معنی قدرتمندتر شدن ارتش و قدرتمندتر شدن آمریکاست. ما از مردم آمریکا دفاع می کنیم و منافع آنها در اولویت قرار دارد. ما با مردم دیگر کشورهای دنیا که به دنبال صلح هستند و ما را در این راستا یاری می کنند همکاری می کنیم.

    ترامپ افزود: من مفتخر هستم که نماینده آمریکا در میان تمامی کشورهای دنیا باشم. روابط دوستی عمیقی را با رهبران بسیاری برقرار کرده ام و ما با حمایت کشورهای بسیاری از جمله کره شمالی توانستیم پیشرفتهای بزرگی را حاصل کنیم و تسلیحات هسته ای را از شبه جزیره کره برچینیم. آزمایش های هسته ای متوقف شده،گروگان های آزاد شدند و پیکر قهرمانان ما که در جنگ (کره) کشته شده است بودند، به آمریکا باز گردانده شده است اند.

    می‌خواهیم فروش نفت کشور عزیزمان ایران را نشانه قرار دهیم/ از تمام کشورها می‌خو

    رئیس جمهوری ایالات متحده بیان داشت: من از کشورهای عضو که کمک کردند ما این لحظه را رقم بزنیم قدردانی می کنم. این حمایت بسیار مهم بود. از رهبران چین، کره شمالی و جنوبی و ژاپن قدردانی می کنم. در خاورمیانه نیز تغییرات بزرگی را حاصل کردیم. در جریان سفر به عربستان مرکزی جهت مبارزه با تروریسم تاسیس کردیم. امارات، عربستان و قطر تعهد دادند که میلیاردها دلار جهت کمک به مردم یمن و سوریه اعطا کنند تا جنگ هولناک در یمن خاتمه یابد. آمریکا با شورای همکاری (خلیج فارس) و اردن و مصر جهت تاسیس یک ائتلاف منطقه ای جهت ارتقای اوضاع خاورمیانه تلاش می کند.

    وی افزود: دوست دارم بگویم که با همکاری بسیاری از کشورها، قاتلان داعش که تشنه خون هستند در سوریه و عراق از بین برده شده است اند و ما تلاش می کنیم تا مانع از هرگونه حمایت مالی از داعش شویم. هم چنین روند صلح (خاورمیانه) با نظارت شرکت ملل در حال فعال شدن هست. من به ملت اردن و کشورهای همسایه (سوریه) به علت استقبال از آوارگانی که به علت جنگ وحشیانه از کشور خود فرار کرده بودند تبریک می گویم. هر راه حلی جهت بحران انسانی در سوریه باید مشمول بر استراتژی جهت برکناری نظام دیکتاتور این کشور باشد.

    رئیس‌جمهور آمریکا در صحبت خود در نشست مجمع عمومی شرکت ملل در جهت سیاست‌های خصمانه کاخ سفید اظهار کرد: من از تمام کشورها می‌خواهم که کشور عزیزمان ایران را منزوی

    ایران

    رئیس جمهوری آمریکا در ادامه به عنوان کشور عزیزمان ایران پرداخت و گفت: سران کشور عزیزمان ایران از آشوب ها (در منطقه) حمایت می کنند و به حقوق کشورها احترام نمی گذارند. آنها آشوب و ناآرامی را در خاورمیانه و فراتر از آن به راه انداخته اند. مردم کشور عزیزمان ایران از اوضاع اقتصادی خود ناراضی هستند. این امر بدی هست. مردم کشور عزیزمان ایران بهای طرح های توسعه طلبانه نظام خود را می پردازند. توافق هسته ای پول زیادی را به خزانه آنها سرازیر کرد و در یک سال نزدیک به 40 درصد عایدات آنها رشد کرد و این بودجه هنگفت خرج موشک های با توانایی حمل کلاهک های هسته ای، تروریسم و ایجاد ویرانی در دیگر نقاط دنیا مثل سوریه و یمن شد. مقامات کشور عزیزمان ایران میلیون ها دلار از خزانه عمومی کشور خود را جهت حمایت از جنگ و گسترش آن در دیگر نقاط دنیا به دزدی بردند. ما با خروج از آن توافق در دو مرحله کار جهت مقابله با این کارها ناامن کننده را شروع کردیم و مکانیسم هایی را جهت توقف فروش نفت (ایران) ایجاد کردیم. ایالات متحده نمی تواند اجازه دهد که یک کشور حامی تروریسم به اقدامت خود جهت ناامن کردن دنیا ادامه دهد. ما نمی توانیم اجازه دهیم کسانی که فوت بر آمریکا را فریاد می زنند و به دنبال نابودی اسرائیل هستند، هر کاری که می خواهند بکنند.

    دونالد ترامپ در این صحبت با بیان اینکه آمریکا در خاورمیانه با توجه به رویکرد تازه خود گام های بزرگی برداشته و در تلاش است که تغییراتی تاریخی ایجاد کند، در جهت سیاست های کشور عزیزمان ایران هراسی و تفرقه افکنانه کاخ سفید ادعا کرد: رهبران کشور عزیزمان ایران به دنبال فوت و نابودی هستند. آنها به مرزهای همسایگان خود و حاکمیت ملی این کشورها احترام نمی گذارند و منابع مردم کشور خود را غارت می کنند تا آن را صرف خود و ایجاد آشوب در منطقه خاورمیانه کنند.

    می‌خواهیم فروش نفت کشور عزیزمان ایران را نشانه قرار دهیم/ از تمام کشورها می‌خو

    وی در حالی که تلاش داشت مردم و نظام کشور عزیزمان ایران را از هم جدا نشان دهد تلاش کرد تاثیر فشارهای تحریم های آمریکا را ناشی از سیاست های پایتخت کشور عزیزمان ایران نشان دهد و اظهار کرد: مردم کشور عزیزمان ایران به درستی خشمگین هستند. مقامات این کشور میلیاردها دلار از سرمایه مردم کشور عزیزمان ایران را اختلاس کرده اند. بخش های ارزشمند اقتصاد این کشور را در دست گرفته اند و منابع را غارت کردند تا جیب خود را پر از پول کنند و جنگ راه بیندازند! مردم کشور عزیزمان ایران تاکنون بهای سنگینی را به خاطر سیاست های خصمانه و توسعه طلبانه ای که کشورشان در منطقه دنبال کرده پرداخته اند.

    رئیس جمهور آمریکا که توافق بین المللی برجام را نقض کرده و از این توافق یکجانبه خارج شده است است مدعی شد: بسیاری از کشورهای خاورمیانه از تصمیم ما جهت خروج از توافق بد 2015 استقبال کردند. براساس این تصمیم بار دیگر تحریم ها باز خواهد گشت چراکه توافق هسته ای یک موهبت باد آورده ای را جهت کشور عزیزمان ایران به همراه آورد.

    رئیس جمهوری آمریکا بعد از این تهدیدات، با “جدا کردن حساب مردم کشور عزیزمان ایران از مسئولان” به زعم خود، از آنچه که تلاش مردم کشور عزیزمان ایران جهت احقاق حقوق خود خواند، حمایت کرد.

    وی که از توانمندسازی توان دفاعی جمهوری اسلامی خشمگین است نظام کشور عزیزمان ایران را دیکتاتور و تامین کننده مالی تروریسم خواند و به دخالت نظامی در یمن و سوریه متهم کرد و افزود: بودجه نظامی این کشور 40 درصد زیاد کردن پیدا کرد و نظام دیکتاتور کشور عزیزمان ایران از این منابع علیه مردم خود، تامین مالی تروریست ها و ایجاد جنگ و کشتار در سوریه و یمن استفاده کرد.

    ترامپ با بیان اینکه ایالات متحده کمپین فشار تازه اقتصادی علیه کشور عزیزمان ایران راه انداخته تا دسترسی کشور عزیزمان ایران را به منابع مالی قطع کند و نتواند از این منابع جهت پیشبرد سیاست های خونبار خود استفاده کند، اظهار کرد: تحریم ها از 5 نوامبر برگردانده می شود و تحریم های جدیدی نیز در پی آن خواهد آمد. ما فروش نفت کشور عزیزمان ایران را مورد نشانه قرار داده ایم.

    در حالی که کشور عزیزمان ایران تحت نظارت آژانس بین المللی انرژی اتمی واقع شده است است و آژانس در گزارشات خود پایبندی پایتخت کشور عزیزمان ایران را بارها اعلام کرده است ترامپ افزود: اجازه نمی دهیم که حامی تروریست ها خطرناک ترین اسلحه های زمین را در دست بگیرند. رژیمی که شعار فوت بر آمریکا می دهد و اسرائیل را ترساندن می کند نباید به سلاح های پیشرفته از جمله کلاهک های هسته ای دسترسی داشته باشد که بخواهد آن را به بعضی از شهرها پرتاب کند.

    وی در بخش نهایی صحبت های خود در مورد کشور عزیزمان ایران بار دیگر در جهت سیاست های تفرقه افکنانه خود گفت: ما از تمام کشورها می خواهیم که کشور عزیزمان ایران را منزوی کنند و از مردم کشور عزیزمان ایران حمایت کنند تا این مردم بتوانند حقوق مذهبی و آینده خود را دست بگیرند.

    —-

    ترامپ در بخش دیگری از سخنانش به اقداماتش راجع به فلسطین پرداخت و گفت: دولت ما کارها جدیدی را راجع به مذاکرات صلح فلسطین و اسرائیل شروع کرده است و به دنبال تحقق برنامه های خود هست. ما بر اساس برآوردهای کارشناسی عمل می کنیم و به پرسشها دینی کاری نداریم. تلاش می کنیم مذاکرات صلح در خاورمیانه به نتیجه برسانیم.

    وی هم چنین به مساله تعرفه های گمرکی اشاره کرد و گفت: آمریکا دیگر بازاری با درهای باز جهت دیگران نیست. ما دیگر اجازه نمی دهیم شرایط همانند سابق ادامه یابد. بعضی در گذشته اجازه ورود کالاهای ما به کشورشان را نمی دادند و در برابر به علت قوانینی که بود از اوضاع سوءاستفاده می کردند و کشور ما به بازاری جهت آنها بدل شده است بود که به صنایع ما آسیب جدی وارد کرده بود. بر همین اساس ما خواستار عوض کردن این روند هستیم و سازوکارهای جدیدی با مکزیک و کره جنوبی تعریف کرده ایم و به دنبال پیاده کردن این شیوه با دیگر کشورها هم هستیم. با تمام احترامی که جهت مدیر جمهوری چین قائل هستم ولی باید بگویم اوضاع کنونی به هیچ وجه قابل قبول نیست.

    ترامپ در ادامه به بحث خروج کشورش از شورای حقوق بشر شرکت ملل نیز پرداخت و گفت: نماینده ما در این شورا راهی جهت ایجاد اصلاحات در آن ارائه داد چراکه به اعتقاد ما این شورا کارامدی خود را از دست داده بود ولی آنها این پیشنهاد ما را قبول نکردند و ما از این شورا خارج شدیم. آمریکا جهت دیوان کیفری بین المللی جایگاهی قائل نیست و ما معتقدیم این دیوان توانایی اجرای ماموریتش را ندارد.

    رئیس جمهوری آمریکا به مساله جهانی شدن نیز اشاره کرد و گفت که او این مساله را قبول ندارد. ترامپ گفت: آمریکا را آمریکایی ها اداره می کنند. ما بر تامین امنیت، انرژی و منابع انرژی هم پیمانانمان تاکید داریم. اوپک و کشورهای بزرگ این شرکت همواره در حال غارت دنیا بوده اند و این وضع قابل پذیرش نیست. آنها قیمت های گران نفت را بر ما تحمیل می کنند. اوپک باید قیمت هایش را پایین بیاورد. آنها باید کم کردن تولید را متوقف کنند.

    وی درخصوص مساله مهاجرت گفت: ما بر حفظ مرزهای ملی و مقابله با گروه های قاچاق انسان تاکید داریم. ما به حق کشورها جهت داشتن سیاستی خاص در قبال مساله مهاجرت که براساس منافعشان است احترام می گذاریم. تنها راه حل جهت مساله مهاجرت باید این باشد که به افراد جهت تضمین داشتن زندگی بهتری در کشورهای خودشان کمک کنیم.

    ترامپ افزود: ما شاهد بحران انسانی در ونزوئلا هستیم. افراد بسیار به علت سیاست های نظام مادورو کشور خود را ترک کردند. ونزوئلا در گذشته از ثروتمندترین کشورهای بود ولی در حال حاضر به علت سیاست های سوسیالیستی نظام آن اوضاع اقتصادی این کشور نابسامان است.

    وی درخصوص ارائه حمایت های مالی (از ونزوئلا) نیز گفت: ما تنها به طرف هایی کمک های خارجی ارائه می دهیم که به ما احترام می گذارند و ما این کمک ها را در اختیار دوستانمان نیز می گذاریم. آمریکا کشوری است که بیشترین کمک ها را ارائه می دهد. کشورها هر یک باید به مسئولیت خود عمل کرده و تعهداتی را که وعده داده اند، محقق کنند. ما در این سالن که شاهد لحظات تاریخی بسیاری بوده است این پرسش را مطرح می کنیم که ما چه جهانی جهت فرزندان خود بر جای می گذاریم و چه چیزی جهت نسل های آتی به ارث گذاشته می شود.

    ترامپ در خاتمه سخنانش به مساله آزادی و دموکراسی در کشورهای متفاوت و خود ایالات متحده اشاره کرد و گفت: ما به عنوان آمریکایی ها می دانیم که جهت آینده چه می خواهیم.

    انتهای پیام

    واژه های کلیدی: ایران | سیاست | کشورها | آمریکا | ایرانی | آمریکایی | خاورمیانه | دونالد ترامپ


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار